Montsec-Montsec 2016
 JA HEM ARRIVAT ALS 750 INSCRITS/ YA HEMOS LLEGADO A LOS 750 INSCRITOS

MONTSEC-MONTSEC 2017

CLUB CICLISTA BALAGUER – www.montsec-montsec.com info@montsec-montsec.com

Montsec-Montsec2017

Adjunt us enviem el cartell i el tríptic de la marxa cicloturista MONTSEC-MONTSEC que es celebrarà el proper dissabte 03/06/2017 Balaguer (Lleida).

Descarregar EL TRÍPTIC

JA HEM SUPERAT ELS 750 INSCRITS! EN CAS D’ARRIBAR A 1000 INSCRITS TANCAREM LES INSCRIPCIONS.

ÚLTIMES 250 PLACES DISPONIBLES

SI TENS PREVIST VENIR NO ESPERIS A L’ULTIM MOMENT.

NO HI HAURA LLISTES D’ESPERA NI ES PODRAN APROFITAR INSCRIPCCIONS D’AMICS/FAMILIARS o ALTRES PERSONES QUE NO PODRAN VENIR, segons el Article 5 del reglamet de la marxa (*)

INSCRIU-TE!

Més informació 

(*) Article 5: DEVOLUCIONS I INTRANSFERIBILITAT DE LES INSCRIPCIONS

a- Les inscripcions es consideren com a definitives un cop pagades. No existeix la possibilitat de retorn de la inscripció en cas de no poder participar a La Marxa. En aquest cas, l’Organitzador lliurarà el regal commemoratiu al lloc i dates que indiqui. En cas d’ajornament, les inscripcions seran vàlides si La Marxa es celebra dintre del mateix any i no es guardaran per una següent temporada.

b- Les inscripcions són personals i intransferibles i no poden ser utilitzades per una persona diferent a la inscrita. No és possible la substitució d’un participant per un altre. En cas de detectar aquest fet, l’Organitzador es reserva el dret de penalitzar ambdós participants

Adjunto os enviamos el cartel y el tríptico de la marcha cicloturista MONTSEC-MONTSEC que se celebrará el próximo sábado, 03/06/2017 en Balaguer (Lleida).

Descargar EL TRÍPTICO

¡YA HEMOS SUPERADO LOS 750 INSCRITOS! EN CASO DE LLEGAR A 1000 INSCRITOS CERRAREMOS LAS INSCRIPCIONES.

ÚLTIMAS 250 PLAZAS DISPONIBLES

SI TIENES PREVISTO VENIR NO ESPERES A ULTIMA HORA.

NO HABRÁ LISTAS DE ESPERA NI SE PODRAN APROVECHAR INSCRIPCIONES DE AMIGOS/FAMILIARES U OTRAS PERSONAS QUE NO  QUE NO PUEDEN VENIR, según el Artículo 5 del reglamento de la marcha. (*)

 ¡INSCRIBETE!

Más información

(*) Artículo 5: DEVOLUCIONES E INTRANSFERIBILIDAD DE LAS INSCRIPCIONES

a- Las inscripciones se consideran como definitivas una vez pagadas. No existe la posibilidad de devolución de la inscripción en caso de no poder participar en La Marcha. En este caso, el Organizador entregará el regalo conmemorativo en el lugar y fechas que indique. En caso de cambio de fecha de celebración, las inscripciones serán válidas si La Marcha se celebra en el mismo año y no se guardarán para la siguiente temporada.

b- Las inscripciones son personales e intransferibles y no pueden ser utilizadas por una persona diferente a la inscrita. No es posible la sustitución de un participante por otro. En caso de detectar este hecho, el Organizador se reserva el derecho de penalizar a ambos participantes.