• Descripció

Partint de Les Planes d’Hostoles, la Volcanolimits 2017 comença via verda avall durant quatre quilòmetres, ideals per entrar en calor i estirar el grup. Acte seguit, canviem el carril bici per una pista que ens dirigirà cap a Puig Mateu on podrem gaudir de les vistes al poble amfitrió. Baixarem de cota uns quants metres per agafar un corriol tècnic de pujada que ens dirigirà a la pista de La Xoriguera. Sota l’atenta mirada del Far, voregem la cinglera fins arribar als 840 metres d’alçada tot passant prop de Sant Pere Sacosta. Ja dins del parc natural de la zona volcànica de La Garrotxa, baixarem direcció Sant Feliu de Pallerols pel volcà de Sant Marc. Un cop dins la Vall d’Hostoles altre vegada, agafarem de nou la via verda mitjançant un enllaç. Emprendrem un corriol interminable, tot passant vora Sant Salvador, que ens dirigirà cap a la Serra de les Medes pedalant entre els volcans del Traiter i de Puig Rodó. En aquest punt, una dura pujada ens dirigirà cap al Coll de Serrella fins arribar gairebé als 900 metres d’altitud. Rodant entre fagedes i seguint un corriol paral·lel a una riera, tindrem una vista privilegiada de la població de Santa Pau. Més tard, i passant per la serra de Finestres per un corriol agafarem la pista de Mieres. Aquesta ens farà baixar cap a Sant Aniol de Finestres per continuar direcció a Les Planes d’Hostoles mitjançant una pista. Abans de fer els darrers quilòmetres, un últim regal en forma de corriol ens espera per fer-nos gaudir. Acabarem travessant la Riera de Cogolls per anar arribant ja al punt de partida.

En resum, la Volcanolimits 2017 serà una prova dura, un repte per a tothom i que posarà a prova les habilitats sobre la bicicleta de la gran majoria. És una ruta per descobrir racons magnífics de La Garrotxa, per gaudir de l’autèntica BTT i per demostrar que els amants de la bicicleta de muntanya estem fets d’una altra pasta.

AQUEST ANY ELS 200 PRIMERS INSCRITS OBTINDRAN UN MAILLOT DE REGAL!!

• Informació de la cursa

Recorregut

Distància (en metres): 42.000 metres
    Descripció Ruta:

En aquesta edició amb l’objectiu d’oferir una prova per tots els nivells hi hauran tres recorreguts:

La VolcaNoLimits Marathon en la seva essència. Un recorregut de 50 km amb un 75% del circuit nou, on es combinaran corriols, pistes i senders de tot tipus, amb desnivells importants i trams de dificultat elevada, però en aquesta edició s’han eliminat els trams no ciclables. Una cursa per gaudir 100x100 de la Garrotxa en estat pur.

La Half VolcanoLimits, estarà formada per un recorregut de 42 km, dels quals 33 km coincidiran amb la VolcaNolimits 50 km. Un circuit exigent però més assequible per aquells que s’estan iniciant en el món del MTB.

La VolcanoLimits Sprint per Iniciants. Amb un recorregut de 25 km pel circuit. Per tots aquells que us vulgueu iniciar a la MTB o que vulgueu gaudir d’un circuit curt i alhora exigent i amb els magnífics paisatges de la Garrotxa, aquesta és la vostra prova.

Desnivell positiu: 1000

Preus

SPRINT 21,5 KM MITJA 40 KM MARATÓ 50 KM
    De l'dorsal 1 al 200 18 € 25 € 29 €
    Del dorsal 201 al 300 28 € 35 € 39 €
    A partir del dorsal 301 38 € 45 € 49 €

Preus Iva inclòs. No inclou 0'20 € despeses de gestió.

Serveis:

Powered by Wikiloc
  • Mapa

No Records Found

Sorry, no records were found. Please adjust your search criteria and try again.

Google Map Not Loaded

Sorry, unable to load Google Maps API.

• Comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *