• Descripció

Solidària amb la Marató de Tv3

Començarem a les 9:30 amb un escalfament per afrontar la Caminada en les millors condicions. També tindrem un concurs de tocs de pilota, exposició de cotxes d’època zumba per a tothom, taller de pompons, boccia, actuació de lluïment de cornetes i tambors…

• Informació de la cursa
    Categoria: Caminada
    Adreça: Carrer de Sant Joan
    Reus
    Confirmada: Si

Recorregut

Distància (en metres): 11.900 metres
    Descripció Ruta:

Sortida: Mercant Central de Reus en direcció Prat de la Riba, Plaça Llibertat, Avinguda de Sant Jordi, travessarem el pas de vianants tot just davant del Centre Comercial La Fira, travessarem l’avinguda 11 de setembre per entrat al carrer de Ceferí Olivé, Carrer Martí Folguera, Carrer Guillem Maria de Broca, sortirem durant uns metres a la Carretera de Montblanc, per trencar a la nostra  esquerra i agafarem el Camí de la Riera del Molinet que ens enllaçarà amb el barranc del Picarany fins el trobar el punt on els dos recorregut es separen.

Els caminants del recorregut llarg agafarem a la seva dreta el Camí de la Selva, a la seva dreta, a partir d’aquest punt es seguiran les marques que posarà l’organització, es creurà dos vegades la Riera d’ Almoster i anirem a buscar la part alta del Barranc del Picarany, direcció Reus, fins a retrobar el punt on trobarem un altre vegada el Camí de la Selva, ara caldrà anar en direcció Reus. Aquest encreuament estarà senyalitzat i haurà un voluntari de l’organització.

Seguirem el Camí de la Selva, passarem per les instal·lacions del Tenis del Reus Deportiu que quedaran a la nostra dreta, travessarem els Camí dels Cinc Ponts, per endinsar-nos en un petit sender que ens portarà fins al Carrer Vinebre, seguirem tot aquest carrer fins arribar a la carretera de Castellvell que agafarem en direcció Reus fins la Plaça Almoster, seguirem pel Carrer del General Moragues, Avinguda Onze de Setembre, Passeig Mata, Carrer de Pròsper Bofarull  i arribada pel Carrer de Josep Sardà i Cailà fins la plaça del Mercat Central.

% Asfalt: 0.0

• Ruta

• Mapa

No Records Found

Sorry, no records were found. Please adjust your search criteria and try again.

Google Map Not Loaded

Sorry, unable to load Google Maps API.

• Comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *